i can make you hot hot i'm made of pop pop

/ min nya earcuff från glitter! gryyym! och om ni undrar varför mitt öra är helt rött är det eftersom jag var tvungen att fästa örhänget hårt.. haha! /

första skoldagen avklarad, och att vara där i 45 min (max!) kändes lönt. väldigt lönt. drog iallafall till stan sen med mickis, pernilla, andrea och en massa grabbar där vi käkade lunch och checkade läget. kul att jag har tagit fel på dag när det är modelljakten casting i malmö.. (inte för att jag skulle sökt, - men det hade varit kul att vi träffa kenza och andreas wijk!) trodde det var imorgon men det är idag.. och jag pallar inte dra tillbaka till stan! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0