no picture / jullov / dagen

äntligen J U L L O V ! började halv tio idag, käkade gröt, fick betygen (jag blev galet nöjd, - har höjt mig i fyra ämnen och nu har jag alla VG och ett MVG) och sedan tack och hej! efter det drog jag och brudarna till stan för shopping / mys osv. blev lunch på time out iform av thaimat vilket vart grymt gott, hehe! fick annars med mig en ögonbrynsskugga (tribrow) från make up store och en borste till det. skuggan verkar gryymt bra förövrigt (hade jag sagt att den var dålig hade jag nog skjutit mig själv med tanke på hur dyr den var) kvart över tre tränade jag för sista gången hos sjukgymnasten.. inget jag direkt kommer sakna så jag snöt mig typ i gardinen och drog hem med glädje.. så, där har ni min dag! vet att ni älskar när jag bloggar! fast nä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0