tio sanningar / dag ett

jag tänkte köra typ tio sanningar om mig själv enda fram till julafton.. fan vad kul! fast nä.

uno: jag lyssnar på musik typ 7O% av min vakna tid. på morgonen, när jag cyklar till skolan, mellan lektionerna, när jag är inne på datorn, när jag tränar osv

dos: två bloggare följer mig på instagram, heheheh
 
tres:
jag och pernilla är extremt snåla. allt över 5O spänn är typ dyrt.. och vi ska ge varandra rim i julklapp. HAHA vad hände liksom?

cuatro: teneriffa höstlovet 2O11 var lätt bästa resan! åh saknar det så mycket.. sola, bada, äta glass plus att det fanns en massa fina killar!

cinco: mangemakers nya låt "mange bjuder" är faktiskt bra. och didde är galet snygg!

seís: väldigt få personer förstår sig på min humor

siete: jag är nöjd över min kropp, men gillar nog min mage mest! haha!

ocho: för tillfället lyssnar jag nästan bara på svenska låtar

nueve: jag har köpt EN julklapp..

diez: no ämena är mina favoritämnen i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0