tjejmiddag

/ mina fina tjejer hjälpte mig innan alla kom /
/ hohohooh gott! /
/ pernilla och mickis <3 /
/ förberedelser innan /
/ finaste tavlan /
/ hahahah fiin tröja med the moniker pins och en bild på lilla ligan /
/ skrattattack /
/ finaste /
/ efterrätten! /
/ chips ostbågar godis och fia med knuff /
/ charader /
/ måsen flyger till måsens näste /
/ älskar er /

(visste inte om dom andra ville vara med på bild så därför är det bara bilder på mig mickis och pernilla)
igår bjöd jag somsagt hit åtta brudar på tjejmiddag och det blev en gryyyyym kväll! mickis och pernilla kom till mig halv fyra och hjälpte mig att fixa en massa, och sedan kom resten vid sex! vi drack drinkar, åt snittar, jag öpnnade mina paket (tack tjejer! <3), åt en massa mat, spelade fia med knuff, "ett land" och charader! riktigt roligt hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0