bäst i mitt liv

/ ny facebooksida, made by me and pernilla. som ni kanske förstår är det ett internskämt, men kortfattat: anton (vår "svåger") hade en dag lite ont i magen och han misstänkte direkt gluten vilket anton har blivit mobbad för sedan dess.. /

igår var det en lång skoldag. från åtta till fyra, - dock var det ganska chilledill med en massa korta lektioner! fast kaos på klassrådet där vi disskuterade varför man inte får ha mössa på sig inomhus / mobilen framme i matsalen. det slutade med att hela klassen gick ut från lektionen.. idag hade vi spanskprov vilket gick helt okej! väldigt svårt, men man hoppas ju på det bästa. imorgon ska jag rida storhäst (seriöst) för första gången.. ny ridgrupp och nya hästar. dock är gruppen två "nivåer" under mig så jag kommer väl briljera.. haha nej skoja bara! see u laters alligaters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0