just a big joke

ny vecka - nya tag. fick tillbaka spanskproven idag.. hahahahahah ett stort skämt. av alla i min klass (som är en av dom bästa spanskgrupperna) fick mer en hälften IG. heeeeeelt sinnes! iochförsig så sa min lärare att provet var väldigt oklart och svårt, - men ändå. som tur var fick både jag och mickis godkänt (det var EN som fick mvg och sen typ 5 st g) så det får man vara glad över.. men usch så dåligt har det aldrig gått på ett prov! menmen, det kommer fler prov och då jävlar. annars har det idag varit typ roligaste lunchrasten på länge! jag och pernilla flumma loss totalt! imorgon är det friluftsdag.. vandra en mil i veberöd. ojojoj så kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0